FANDOM

Trorkifakcją w Hytale. Zamieszkują Szmaragdowy Gaj (Strefa 1) w Orbis. Imię i wygląd Trorka jest mieszaniną dwóch ras w powszechnym fantasy: trolli i orków.

Trorki tworzą inteligentną społeczność i potrafią wykonywać skomplikowane zadania, takie jak oswajanie zwierząt i walczenie bronią białą.

Archetypy

Trorki są zdolnymi przeciwnikami, którzy specjalizują się w różnych klasach. Gracz musi uważać i przeanalizować Trorka, zanim on uderzy, ponieważ każdy Trork używa innej strategii ataku.

Wartownik

Wartownicy noszą wielkie, ciężkie włócznie z kamiennym ostrzem, ale nie noszą prawie żadnej zbroi ciężkiej. Ich nazwa sugeruje, że bronią obozy Trorków przed przeciwnikami, np. ludźmi. Jednak czasami się zdarza, że rzucają swoją włócznię we wróbla.

Wojownik

Wojownicy są ciężkozbrojne, silne i dzierżą Topory Bitewne z Runą Trorków. Prawdopodobnie będą główną siłą bojową Trorków. Prawdopodobnie większość Trorkó jest wojownikami. Mogą zarówno bronić swoich obozów jak i atakować przeciwników poza obozami.

Łowca

Łowcy dzierżą miecz z Runą Trorków. Ich nazwa sugeruje, że to oni będą polować na zwierzęta, by zapewnić jedzenie dla obozu. Jednak nazwa także może oznaczać, że są "łowcami graczy".

Shaman

Shamani noszą kostury ze złotymi zdobieniami i naramiennik z Runą Trorków. Nazwa i wygląd sugerują, że mają powiązanie z magią w Hytale i zapewne mogą używać magii w walce, urządzać obrzędy religijne i wiele więcej.

Kapitan

Kapitanowie są największymi i zapewne najniebezpieczniejszymi Trorkami. Kapitanowie noszą wielkie miecze i topory bitewne z Runami Trorków. Kapitanowie rządzą ich obozami i zapewne wydają rozkazy dla innych Trorków.

Zachowanie

Trorkowie są częściowo kłusowniczy. Lubią jeść mięso zostawione na ziemi. Może być to wykorzystane przez gracza. Gracz może specjalnie zostawić mięso na ziemi, by zastawić pułapkę na Trorka. Ta strategia na pewno pomoże nowszym graczom.

Jak wspomniano wcześniej. Wartownicy nie cierpią wróbli i będą w nie rzucać swoimi włóczniami. Przez to przez krótki czas zostają pozbawieni broni, ale nie do końca bezbronni.

Trorkowie czasami atakują się nawzajem bez powodu. Jednak Trorkowie nie zabijają się nawzajem. Przegrany Trork zasypia i budzi się po jakimś czasie.

Galeria

Moby
Rasy/Fakcje
CzłowiekDalekoziemiecElfFaunFeranGoblinKlopKweebekLeniwianSkarakTrork
Zwierzęta
AntylopaBaranBłazenekBydłoDimetrodonDzięciołDzikFlamingGołąbGuziecHienaJaskiniozaur-RexJeleńKaczkaKaktiKońKotKrabKrokodylKuraLisMakakMeduza ŻywłogaMyszNiedźwiedź GrizzlyNiedźwiedź PolarnyNietoperzOwcaPająkPapugaPiesPiraniaPokolec KrólewskiPrehistoryczny KurczakPstrąg TęczowyRaptorRekinRozdymkaSępSowaSumSurykatkaSzczupakSzczurSzpakŚlimakŚwiniaTetraptakTygrys SzablozębnyWążWęgorz MurenaWilkWróbelZając RogatekŻaba
Potwory
CzołgaczCesarzowa PiaskuRozżarzony WilczurBagnisty PrześladowcaGolemKrakenLodowy SmokOgromny Biały PająkOko NicościPająk NicościPionek NicościSmok NicościSzkieletYetiZombie