FANDOM

HytaleLogo

Hytale jest nadchodzącą grą komputerową z gatunku sandbox tworzoną przez Hypixel Studios, zespołem odpowiedzialnym za serwer Minecrafta Hypixel. Prace nad grą rozpoczęły się w 2015 roku,[1], a gra obecnie znajduje się fazie testowania. Oficjalna data wydania nie została jeszcze zapowiedziana.

Oficjalny opis (przetłumaczony)

Oficjalny opis gry pochodzący ze strony internetowej Hytale:

Czym jest Hytale?

Wybierz się w podróż pełną przygody i kreatywności. Hytale łączy rozległość sandboxu z głębią gry RPG, zanurzając graczy w proceduralnie generowanych światach, gdzie chwiejne wieże i głębokie lochy obiecują wartościowe nagrody. Hytale wspiera wszystko od budowania blok-po-bloku, aż do skryptowania i tworzenia mini-gier, dzięki łatwym w użyciu, lecz potężnym narzędziom.

Zadanie wieków

Gdy będziesz trawersować przez generowany krajobraz, pozbierasz do kupy historię świata poprzez własnoręcznie stworzone scenariusze przygody. Możesz napotkać wieżę maga przepełnioną potworami, zejść w podziemne pieczary, albo zmierzyć się z kolosalnym bossem. Z szerokim wachlarzem scenariuszy dostępnych na starcie, żadna przygoda się nie powtórzy.

Wybierz swą ścieżkę

Hytale wspiera różne style gry. Nieważne czy jesteś osadnikiem, podróżnikiem, czy rzemieślnikiem, będziesz miał wiele do robienia w trakcie postępowania w opowieści. Najlepsze jest to, że tryb przygody jest w pełni grywalny w co-op: Zbierz ekipę przyjaciół i połącz wasze umiejętności, by zostawić wspólny znak na świecie.

Pojedynkuj się z strasznymi przeciwnikami

Świat Hytale jest domem dla stworzeń wielkich i małych, od żarłocznych zwierząt do potężnych potworów. Każda strefa posiada swoją własną unikatową przyrodę, z niebezpiecznymi kreaturami stojącymi na straży najsilniejszych sprzętów w grze.

Opanuj dziczyznę

Zapuść korzenie w jakimkolwiek z przepięknych biomów w Hytale. Sadź własne uprawy, zajmij się swoimi zwierzakami, oswój wierzchowce, oraz rozbuduj łodzie i inne pojazdy, które pomogą ci eksplorować. Będziesz mieć wiele możliwości, nieważne czy wolisz zbudować skromną chatkę, czy wspaniały zamek.

Odkrywaj unikalne światy

Doświadcz magii, gdy nasza technologia generowania świata tworzy spektakl w locie: pędzące rzeki rzeźbią tunele poprzez góry, wodospady spadają w starożytne pieczary, a bulgoczące gorące źródła obiecują odpoczynek od niebezpiecznej dzikości.

Od zespołu odpowiedzialnego za Hypixel

Tworzymy najbardziej popularne mini-gry od ponad pięciu lat. Nieważne czy jesteś obecnym graczem Hypixel, czy powracającym fanem, albo zupełnie nowy w świecie mini-gier, Hytale jest zaprojektowany, by dostarczyć najlepsze doświadczenie zarówno graczom, jak i twórcom.

Zbudowany do gry konkurencyjnej

  • Stworzyliśmy Hytale z anti-cheatem z myślą, by sprawić, aby rozgrywka wieloosobowa byłą sprawiedliwsza i zabawniejsza .
  • Potężne narzędzia, które dają twórcom mini-gier więcej możliwości niż kiedykolwiek wcześniej.
  • Kompletna kontrola nad: pozycją kamery, zasobami gry i podstawowymi mechanikami.
  • Nasz własny silnik gry zaprojektowany dla najwyższej jakości w szerokim zakresie PC-tów.

Inteligentna kontrola rodzicielska

Wprowadź młodszych graczy do gry, dzięki kompletnemu zestawowi opcjonalnych narzędzi, które umożliwiają rodzicom kontrolę nad dostępem do gry online i treści tworzonych przez innych graczy.

Tysiące elementów kosmetycznych, nieskończone możliwości dostosowania wyglądu

Kreator postaci

Swobodne dostosowanie postaci pozwala ci ubrać się w co tylko chcesz, od nowoczesnych stylów do obdartych ciuchów podróżniczych. Wyraź siebie tysiącami przedmiotów!

Graj na naszych serwerach - albo załóż własny!

  • Będzie szeroki zakres oficjalnych serwerów Hytale.
  • Gracze także mogą założyć własne serwery społecznościowe!
  • Nasz kod serwerowy będzie na licencji shared source i dostępny dla każdego.

Stworzony dla twórców

Hytale zawiera kompletną kolekcję narzędzi, które zezwalają na większą moc kreatywną niż kiedykolwiek, od kreacji modeli i animacji do tworzenia filmów, skryptowania wewnątrz gry, i - oczywiście - budowania blokami.

Narzędzia kinematyczne

Dostarczamy cały zestaw opcji specyficznie dla twórców machinimy. Twórz, zapisz, i ładuj sceny używając wszystkich modeli w Hytale. Zbuduj własne animacje i dodaj cząsteczki twoim postaciom. Kontroluj klatki używając splajnów 3D - i wiele więcej!

Edytuj wszystko

Dostarczamy wszystkie narzędzia, których sami używaliśmy do tworzenia gry: więc jeśli możesz to zobaczyć, to możesz to edytować!

Narzędzia do modelowania i animacji

Hytale przychodzi z Hytale Model Maker (Kreatorem Modeli Hytale), spektakularny zestaw opartych na przeglądarce narzędzi do modelowania 3D, teksturowania i animacji. Współpracuj z innymi w czasie rzeczywistym, dostosowuj postacie i przedmioty, i importuj swoją pracę bezpośrednio do Hytale.

Skryptowanie wewnątrz gry

Pisz i uruchamiaj swoje skrypty wewnątrz gry i oglądaj jak świat gry transformuje się wokół ciebie! Od graczy, po twórców, każdy zyskuje dzięki wolności, którą to dostarcza.

Video

References

  1. Hypixel Studios fundation press release PDF.