FANDOM

Feranie są rasą NPC małych humanoidalnych fenków. Mało zostało potwierdzone o tej rasie. Noszą oni na kajdanach runę żywiołu wiatru/powietrza (symbol wolności), która przypomina im o ich przeszłej niewoli. Feranie żyją w osadach z namiotów i chat zrobionych z kości. Będą oni prawdopodobnie spotykani w Wyjących Piaskach (Strefa 2). Będą pasywną lub neutralną rasą w stosunku do graczy. Jedyną znaną klasą Feran jest Shaman, który także jest klasą Trorków.

Historia

W pewnym momencie w przeszłości Feranie byli niewolnikami Skaraków - innej rasy NPC, która zamieszkuje Wyjące Piaski. Wielkie dzieła Skaraków i Cesarzowej Piasku (takie jak Piaszczysty Pałac i Ziggurat) zostały wzniesione przez zniewolonych Feran. Istnieje starożytny obraz przedstawiający Ferana kopiącego materiały, będąc przykutym do Skaraka żołnierza.

Nie wiadome jest jak Feranie odzyskali wolność, ale są z tego dumni, gdyż uzyskali ją w "ciężki sposób", prawdopodobnie chodzi tu o zbrojną rebelię, rewolucję. Mimo, że większość Feran jest obecnie wolna, to nie wiadomo czy istnieją jeszcze niewyzwoleni niewolnicy. Nie wiadome są także oficjalne stosunki między Feranami, a Skarakami, np. formalna wojna, uraza kulturowa, itp.

Galeria

Moby
Rasy/Fakcje
CzłowiekDalekoziemiecElfFaunFeranGoblinKlopKweebekLeniwianSkarakTrork
Zwierzęta
AntylopaBaranBłazenekBydłoDimetrodonDzięciołDzikFlamingGołąbGuziecHienaJaskiniozaur-RexJeleńKaczkaKaktiKońKotKrabKrokodylKuraLisMakakMeduza ŻywłogaMyszNiedźwiedź GrizzlyNiedźwiedź PolarnyNietoperzOwcaPająkPapugaPiesPiraniaPokolec KrólewskiPrehistoryczny KurczakPstrąg TęczowyRaptorRekinRozdymkaSępSowaSumSurykatkaSzczupakSzczurSzpakŚlimakŚwiniaTetraptakTygrys SzablozębnyWążWęgorz MurenaWilkWróbelZając RogatekŻaba
Potwory
CzołgaczCesarzowa PiaskuRozżarzony WilczurBagnisty PrześladowcaGolemKrakenLodowy SmokOgromny Biały PająkOko NicościPająk NicościPionek NicościSmok NicościSzkieletYetiZombie