FANDOM

"(Tłumaczenie) Dalekoziemcy są wrogą fakcją, której obozy można znaleźć w Strefie 3. Są obronni i terytorialni, więc stanowią zagrożenie dla podróżników, osadników, i im podobnych."
Dalekoziemcy (z ang. "Outlanders") są jedną z ras w Orbis, która żyje w Borea (Strefa 3). Są plemienną rasą, która zamieszkuje tereny tundro-podobne[1] i żyje w unikatowych wioskach. W obrazach promocyjnych, wioska dalekoziemców jest zniszczona i skażona, prawdopodobnie przez Nicość. Dalekoziemcy nie są tak naprawdę innym gatunkiem, ale odgałęzieniem ludzkiej rasy, która zapuściła się w Borea.[2] Niewiadomo dlaczego dalekoziemcy oddzielili się od ludzi, ale dowody sugerują, że ma to związek z Varynem lub nicością.

Społeczność

Znanymi zawodami wśród dalekoziemców są: Wojownicy, Łucznicy, Kapłani, Shamani, Liderzy i "Kolosy". Łucznicy wędrują daleko od obozu w poszukiwaniu jedzenia lub do obrony ich terytorium. Kapłani wykonują rytuały i mówi się, że przewyższyli śmierć. Kapłani także używają magii wody, by chronić swoich pobratyńców. Shaman jest prawdopodobnie liderem wśród Dalekoziemców, gdyż żyje w najwyższym budynku w wiosce.

Zachowanie

Dalekoziemcy cały czas czuwają w obronie przed "czymś", chociaż niewiadomo czego się tak boją. Zwykle wolą żyć w izolacji, zamiast się socjalizować. Wędrują daleko od swych obozów., najczęściej po jedzenie lub do obrony.

Galeria

Galeria Video

Outlander Colossus Reveal

Outlander Colossus Reveal

Outlander Cultists and Fire

Outlander Cultists and Fire

Outlander Rangers Hunting

Outlander Rangers Hunting

Odniesienia

  1. Moo @ Hytale (Twitter)
  2. https://hytale.com/news/2019/4/a-visual-tour-of-zone-3

Notka Tłumacza

Outlander przetłumaczony bezpośrednio z języka angielskiego oznacza "Obcy", "Obcokrajowiec", "Cudzoziemiec". Nie chciałem, aby tłumaczenie nadało narodowość owej fakcji. Przetłumaczyłem więc bardziej dosłownie. Out - daleko, na zewnątrz, lander - ziemiec.

Moby
Rasy/Fakcje
CzłowiekDalekoziemiecElfFaunFeranGoblinKlopKweebekLeniwianSkarakTrork
Zwierzęta
AntylopaBaranBłazenekBydłoDimetrodonDzięciołDzikFlamingGołąbGuziecHienaJaskiniozaur-RexJeleńKaczkaKaktiKońKotKrabKrokodylKuraLisMakakMeduza ŻywłogaMyszNiedźwiedź GrizzlyNiedźwiedź PolarnyNietoperzOwcaPająkPapugaPiesPiraniaPokolec KrólewskiPrehistoryczny KurczakPstrąg TęczowyRaptorRekinRozdymkaSępSowaSumSurykatkaSzczupakSzczurSzpakŚlimakŚwiniaTetraptakTygrys SzablozębnyWążWęgorz MurenaWilkWróbelZając RogatekŻaba
Potwory
CzołgaczCesarzowa PiaskuRozżarzony WilczurBagnisty PrześladowcaGolemKrakenLodowy SmokOgromny Biały PająkOko NicościPająk NicościPionek NicościSmok NicościSzkieletYetiZombie