Hytale Wiki
Advertisement

Animace kaktusáka pomocí Hytale Model Makeru.

Tvorba textur pro kaktusáka pomocí model makeru.

Hytale Model Maker (HMM) je sada nástrojů na bázi prohlížeče pro animaci, texturování a modelování.[1]

Použití[]

Hytale Model Maker dává hráčům plnou kontrolu nad vytvářením nových herních aktiv, včetně nábytku, bloků a oblečení[2] pomocí 3D modelovacího softwaru. Uživatelé mohou přizpůsobit stávající aktiva z Hytalu nebo si vytvořit vlastní. Vlastní výtvory pak lze exportovat a testovat ve hře.

Design[]

Textura listů při pohledu přes Hytale Model Maker. Listy používají rovinu, která se otáčí, aby se vytvořila různorodá textura.

Základní modelovací systém využívá kvádry a ploché roviny, což umožňuje složitější návrhy než pouhé použití obyčejných bloků. Modely lze vytvořit změnou velikosti těchto kostek a rovin. Všechny textury v Hytalu byly vytvořeny pomocí těchto nástrojů.

Texturování[]

Textury modelů lze vytvořit v Hytale Model Makeru, který podporuje gradient mapping.[3]

Animace[]

Po vytvoření základní textury lze statický objekt exportovat a animovat.

Doplňky[]

Jakmile je postava exportována, lze ji zobrazit s různými doplňky.

Spolupráce[]

Tvorba aktiv u modelů může být sdílena s ostatními uživateli. Na stejném modelu může pracovat více lidí současně a modely se aktualizují pro všechny hráče v reálném čase.

Vývoj[]

Hytale Model Maker vyvíjeli: Élisée Maurer a Nicolas Gauthier; poprvé se setkali v CraftStudio, jehož cílem je demokratizovat hru tím, že poskytne nástroje, které mohou hráči použít k vytváření vlastních her. Když chtěli vytvořit více modulární a webovou verzi CraftStudio, zahájili nový projekt s názvem Superpowers.[4] Když začal vývoj Hytalu, vývojáři z CraftStudio zjistili, že tým Hytalu program používal, ale program měl omezení, Hytale tým se rozhodl je přivést do týmu, aby vytvořil nový software: Hytale Model Maker.[1]

Historie[]

Během vývoje
13. prosinec 2018 Hytale Model Maker je ukázán v oznamovacím traileru.
18. leden 2019 Hytale Model Maker je představen v příspěvku na blogu.

Videa[]

Následující videa ukazují, jak se vytvářely textury a modely, zrychleno na 2000%.

Textura meče

Animovaná zombie

Doplňky postav

Spolupráce v reálném čase

Reference[]

  1. 1,0 1,1 "Take a closer look at the Hytale Model Maker" – Hytale.com, 18. leden 2019.
  2. "The former :D"@Noxywoxy na Twitteru, 24. leden 2019
  3. "Progress Update: May 30 2020"Hytale.com, 30. květen 2020.
  4. "Sparklin Labs — Team" – Tumblr.
Advertisement